Menighedsrådenes regnskabskontor
Det Fælles Regnskabskontor leverer en række ydelser for de sogne, der er med i samarbejdet. Regnskabskontoret kan tage hånd om hele sognets økonomi. Kontoret har den viden og de kompetencer som menighedsrådet har brug for i deres daglige arbejde med sognets økonomiske drift.
Regnskabssamarbejdet udfører bl.a.:
- Betalinger, bogføring og løbende afstemning af konti
 - Løn
 - Budget
 - Årsregnskab
 - Efter aftale deltage i menighedsrådsmøder
 - Tilbyder 'kiggeadgang' til rapporter og udskrifter, så kassereren kan følge med i sognets økonomi
 
Kontakt gerne Regnskabskontoret, hvis du har spørgsmål
Regnskabskontoret i Holbæk Provsti
Kirkeladen
Gl. Ringstedvej 65
4300 Holbæk
Daglige spørgsmål besvares ved henvendelse på mail eller telefon:
Mail: rsholbaek@km.dk
Telefon: 35 90 02 10
-
Telefonen er åben:
Mandag 10-13
Tirsdag 10-13
Onsdag lukket
Torsdag 10-13
Fredag lukket
Skemaer til fravær, kørsel, vikarer mv.
Links åbner i ny fane, hvorfra de kan downloades
- Fraværsregistrering
 - Kørsel i egen bil (mellem tjenestesteder)
 - Vikar organister, kirkesangere, kirkemusikere, kordegn og kirke- og kulturmedarbejdere
 - Udgiftsbilag
 - Honorar for medvirken (f.eks. koncert, foredrag mv.)
 - Vikar kirketjener
 - Vikar graver